Audio4fun AV Voice Changer Software DIAMOND v7.0.29 ابزاری برای تغییر صدا
 
بزرگ ترین مرجع دانلود
download
 
 
سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:, :: 17:21 ::  نويسنده : pooyan

تغییر صدا ! امروزه یکی از بهترین سرگرمی های کاربران تغییر صدا می باشد. این کار ممکن تنها با هدف سرگرمی انجام شود و کاه ممکن است با هدف خاصی صورت گیرد. به عنوان مثال شما در یک گفتگوی اینترنتی به هر دلیلی این قصد را دارید تا خود را به جای جنس مخالف خود معرفی کنید طرف مقابل برای اطمینان از صحت گفتار شما درخواست گفتگوی صوتی را می نماید و در این مرحله از کار شما با مشکل مواجه می شوید. یا در مثالی دیگر شما قصد دارید تا بر روی یک فیلم صدا گذاری نمایید، به کمک تغییر صدا شما می توانید به جای چندین شخصیت فیلم گفتگو کنید. تغییر صدا یکی از مواردی است که گاه به طور محسوس و گاه به صورت نامحسوس برای کاربران به نوان یک نیاز محسوب می شود. برای تغییر صدا می توان از نرم افزارهایی که برای این منظور طراحی شده اند استفاده نمود. این نرم افزارها به کاربران این توانایی را می دهند تا به وسیله ابزار موجد در این نرم افزارها صدای خود را تغییرا داده و افکت های صوتی را بر روی صدای خود اعمال کنند.

در این مطلب با معروفترین نرم افزار تغییر صدا آشنا خواهید شد.

 

AV Voice Changer نام مشهورترین ابزار در زمینه تغییر صدا می باشد. کاربران به کمک این نرم افزار می توانند به راحتی صدای خود را تغییر داده و به شکل زن ، مرد و یا یک کودک تبدیل کنند.  این نرم افزار از امکانات متعددی برخوردار می باشد که این امکانات و ابزار، اختیارات مناسب و کاملی را برای کاربران فراهم می کند تا به راحتی بهترین حالت تغییر صدای خود را انجام دهند. این نرم افزار محصولی از Audio4fun می باشد.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- کاربرد آسان و کاملا گرافیکی با تنظیمات پیشفرض در بهترین حالت

- سازگاری با تمامی برنامه ها و مرورگرهای اینترنتی
- کیفیت و شفافیت بالای صدای تغییر یافته

- دارای ابزار مقایسه صدا
- تبدیل صدای شما به صدای مرد ، زن و بچه در حالات مختلف ( شاد ، عصبانی ، ناراحت و ... )

- توانایی آنالیز نمودن تصاویر
- شبیه سازی صدا به صداهای کامپیوتری

- دارای Player حرفه ای برای پخش صدا
- تغییر همزمان صدا بعد از صحبت کردن شما به صورت OnTime
- قابلیت ضبط صدا های تغییر یافته
- افکت گذاری بر روی صدا در بیش از 100 حالت مختلف
- دارای اکولایزر و بر طرف نمودن صدا های اضافی و noise

 و ... .

 
برای دانلود با لینک مستقیم کلیک کنید.


برای دانلود از سرور Rapidshare کلیک کنید.


برای دانلود از سرور FileServe کلیک کنید.

 

حجم: 17.15 MB

پسورد فایل: www.p30world.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تغییرات امنیتی در موبایل با برنامه smart settings s60 v3 nokia دانلود نرم افزار هوشمند تغییر حالت چهره - MAgic Frame زنگ هایی گلچین برای موبایل سری My Music 1 "." بازی تیراندازی Guns Fever - جاوا دانلود عکس مسی بررسی گوشی سامسونگ M8800 Pixon نرم افزار یاهو مسنجر برای موبایل - سری ۶۰ ورژن ۳ sYMan v1.3.0 Nokia S60v3 پک ویژه از تم های سونی اریکسون UIQ3 رمز گذاری برروی پوشه ها با Melon Safe Deposit Box v1.3.41 اس ام اس های خنده دار ویژه خرداد 90 بازی سوسکها Garden Battle Hall با فرمت جاوا بازی بسیارزیبای 3D Terror Attack - Hunt Genuine 2011 با فرمت جاوا امنیت فوق العاده گوشی با F-Secure Anti-Theft v7.00 والپیپرهای جدید Music My Life با سایز 240x320 کتاب روانشناسی زن و مرد بازی نینجا لینیجو Cherez liniju ognja با فرمت جاوا دانلود فصل اول مجموعه کارتونی The Looney Tunes Show 2011
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بزرگ ترین مرجع دانلود و آدرس download3.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان